reklama

Predseda Vám to potvrdí.

Na začiatku chcem zdôrazniť, že toto je iba môj osobný príbeh,môj osud, na Slovensku sa určite nikoho netýka, je to výnimka, potvrdzujúca pravidlo. Ak neveríte, opýtajte sa predsedu.On Vám to potvrdí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po 15 - ročnom "podnikaní" nastal čas z rôznych príčin prevádzky zatvoriť a rozmýšľať ako ďalej.Bolo jasné, že prácu narýchlo nezoženiem a tak som si otvoril živnosť.Vyskytla sa šanca pracovať pre nemenovanú firmu. Nie, že by ma po 50 - tke začalo fascinovať štveranie sa po strechách, lešeniach, ale v ten moment to bolo pre mňa riešenie. 12 - 13 hodín denne na lešení,častokrát aj 25 dní vkuse.Potom nastal ďalší level, dožadovanie sa svojich peňazí.Tu sa nám vo svetlých prípadoch podarilo do pol roka dostať polovicu.Musím upozorniť, že toto je iba môj príbeh,normálne na Slovensku to tak určite nefunguje.Predseda vám to potvrdí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzitým som stále reagoval na inzeráty s ponukou práce.Výber som veľký nemal, nakoľko 28 rokov nemám a internát Mlyny som tiež opustil skôr, ako by ma boli pasovali za inžiniera.Pečienka mi doteraz za to ďakuje. Pri čítaní takýchto inzerátov som sa stretol napríklad s tým, že na vedúceho záchodkov v mestách do 20 000 obyvateľov treba vysokú školu II. stupňa a nad 20 000 dokonca doktorát z marxizmu - leninizmu.Tak som posielal žiadosti tam,kde som splňal požadované predpoklady a kde som vedel, že náplň práce nebudem mať problém zvládnuť.Odpoveď som nedostal ani jednu.Pozor, moje skúsenosti sú iba výnimkou potvrdzujúcou pravidlo. Predseda vám to potvrdí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcem písať negativisticky, som presvedčený, že u nás je všetko v najlepšom poriadku.Nakoniec 35 % voličov a on mi dajú za pravdu.Berte tento článok tak, že je to ozaj len môj ojedinelý príbeh.Určite sa nechcem sťažovať,určite nenariekam,beriem to ako celoživotný športovec. Raz sa darí,potom trošku menej a potom môže prísť Kalifornia. Peťo Sagan potvrdí.Mne síce neprišla zrovna Kalifornia, ale to čo prišlo si vážim minimálne tak, ako Peťo.

Triatlonový kamarát zo Žatca mi poslal mail, ja som mu odpovedal, a okrem iného som spomenul,že hľadám prácu. To čo som opisoval v prvej časti článku, trvalo zhruba tri roky. Po mojom druhom maily pribudlo pár ďalších, cesta do Žatca, pracovný pohovor, celé to trvalo asi dva týždne, dnes mám po vstupnej zdravotnej prehliadke a začínam pracovať. Nastupujem na pozíciu, pri ktorej po skúsenostiach opísaných v prvej časti,by bolo v inzeráte napísané: potrebujeme 28 - ročného kandidáta vied s 32 - ročnou praxou, plynule latinsky a hebrejsky, vodičské oprávnenie na poschodový autobus.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žatec mám síce trochu od ruky, ale domov za rodinou mi to autom trvá len toľko, za koľko zvládnem v triatlonovej disciplíne železný muž, cyklistickú časť.

A záver? Neberte tento článok tak, že by som vám chcel porozprávať,ako to funguje pod Tatrami.Určite to nie je tak, ako by sa mohlo zdať z môjho príbehu.Je to len môj príbeh.Veď predseda a 35 % vám to potvrdia.
 


 

Milan Zaťko

Milan Zaťko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Taký ten pocit, keď miluješ svoju rodinu a triatlon a v deň tvojich 55 narodenín ti k PETI a dvom vnukom, pár minút po štarte Ironman Hawaii, pribudne malá Peťa... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu